Back to reality

Väl hemma igen inser jag vilken otrolig förmån jag haft som fått åka på en sådan otroligt underbar resa. Vilken förmån att få se dom saker jag fått se och vilken förmån att få lära känna dom jag ännu inte hade lärt känna. Vilken förmån, jag säger då det.

Det var så skönt att släppa taget ett tag. Att bara få åka iväg från tankarna som vilar här. Men nu är jag tillbaka, och skönt nog upptäckte jag precis att det inte är så farligt som jag trodde. Det kommer ordna sig. Till och med jag kommer klara det här. Whitney Houston och ITM studion - here I come!

Vad fort det har gått! Nu är det liksom redan över. Usa är förbi. Tråkigt, men jag är nöjd. Riktigt nöjd.



Lyssnar på just nu: "You're Glowing" med The Elms

Kommentarer
Postat av: emelie holm

yeah! ser ut att haft det bra. ni tog er till the baked potato. blev tipsad om stället med tog mig aldrig dit, hur var det?

2007-05-10 @ 10:50:53
Postat av: från h-m till emelie

check! du, vi hade det riktigt bra. men hollywood var bra sunkigt alltså! the baked potato var grymt. stället i sig väldigt litet o inte så där överförtjusande, men självaste abraham laboriel var där o spelade! så sjukt fantastiskt! hur är det med dig? skönt o va hemma igen?

2007-05-15 @ 17:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback