Los Angeles

Sitter pa ett internetcafe i sjalvaste Hollywood. Hotellet ligger precis i narheten. Omradet ar inte sa speciellt. Ganska sunkigt faktiskt. Men resten av L.A. ar riktigt frascht! Vi har hunnit med mycket an sa lange. Beverly Hills, Shopping, Universal Studios, West Angeles Church, NBC, MI med mera och mer blir det. Man ar sa nojd! Ser fram emot morgondagen da vi ska till Santa Monica for att sola och bada! Hoppas pa gardagens vader imorgon! =)

Hoppas ni har det bra borta i Sverige! Och syster... Jag saknar dig oxa! See you soon! KRAM

Kommentarer
Postat av: Crista

Hanna-Mia!!!

Vad underbart!!!! Wow!! Njut för fulla muggar så ses vi när vi ses - ju förr desto bättre :)

KRAM! (och hälsa Sipp - det är han värd)

Postat av: Anonym


Hanna-Mia!

Vet inte vad som hände med mitt förra inlägg men jag försöker igen!! Vad vansinnigt kuuuul ni måste ha! WOOOOW!!! Njut så mycket du kan så ses vi när vi ses nästa gång (ju förr desto bättre) :)

KRAAAM! Och hälsa Sipp också :D

2007-05-07 @ 13:00:47
URL: http://cristajunaeus.blogspot.com
Postat av: Från Hanna-Mia till Crista

Du Crista, du hade rätt - vi hade det vansinnigt kuuuul i LA! =) Vi ses nog först när jag flyttar hem igen. Men desto oftare lär vi ses då! =) Kram i massor

2007-05-09 @ 22:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback