Det går fler tåg

Idag är en sån här dag:

Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skriver. Suddar ut. Skr... Ja, du fattar. Jag vill skriva, men får inte ut mina tankar i ord riktigt. Lite tråkigt så där, men det går förhoppningsvis fler tåg. :)


Kommentarer
Postat av: Anonymus

Skriv detta då om du till exempel har en bror:

Hej kära bloggläsare! Vill bara berätta något kort om min bror, inte för att han är kort på något sett. I och för sig inte direkt lång heller, lite medel så där. Han är världens bästa bror, med väsldens bästa fru, och världens bästa bil. Han älskar lösviktsgodis dessutom. Tror att jag ska gå och köpa en julklapp till honom, 1 kilo lösviktsgodis. Då får han i alla fall ett skäl till att spela sådan där hockey.

2009-12-15 @ 14:38:17
Postat av: hanna-mia

simon(?): haha, braaaa idé! synd dock att jag redan klirrat julklappar...

2009-12-20 @ 10:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback