Chilinötter it is




Jag har verkligen fått dille på Coops chilinötter!

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

Postat av: Linda

Mi amiga! du jag saknar dig! jag ar hemma igen om 6 veckor, da ska vi ses! PUSS

2009-03-12 @ 02:39:27
Postat av: Systeryster

Klart du maste komma!!! Ja saknar dej massa ju! Din chef far avsta dig en vecka helt enkelt hihi. Puss o Kram

2009-03-12 @ 12:08:36
URL: http://fialottans.blogg.se/
Postat av: Systeryster igen

Due, du är sa bra pa att ta kort! Sa kreativ!

2009-03-12 @ 12:09:20
Postat av: Broder din Den Store och Svägerskan som du Fick på Köpet



Hej MÄNNAHÄRRY!!!



duktig du är att uppdatera din blogg!

Måste säga att den med fia och peruken får hela 10 av 10 möjliga i min värld! Och eftersom jag

äktade din bror och vi är ett så håller han med 50% i allt det jag säger ...



Det lät ju inte så bra, det låter ju som han är osäker på om han skall hålla med eller inte..

HAHA!



Tack för den fina middagen du gjorde här om sisten! Det var så mysigt att träffa dig lite off the record!



Massa kärlek i Vinter-Våren ;D



Esther och Behäng:*

2009-03-12 @ 14:12:24
URL: http://www.familjenbergmans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback