Lite nytt till kameran



Först ut är en fjärrutlösare så att jag kan ta kort på mig själv... För det händer att jag gör det, ja.



Sen en Pop-Up Flash Diffuser att sätta framför den inbyggda blixten så att föremål/personer jag tar kort på inte blir för bleka när jag använder blixten. Bra att ha så här i mörka vintertider.



Sist ut, en testbild. Både fjärren och diffusern fungerar klockrent! Sen har jag två nya objektiv också, det gör ju en hel del! :) Fast nu har jag köpa-grejer-till-kameran-fasta till efter jul...

Kommentarer
Postat av: Ivana

Jag borde verkligen också skaffa mig en fjärrutlösare. Det är annars omöjligt att ta kort på mig själv och det är en av mina favoritsysselsättningar. :)

Postat av: John

Värsta prylgalningen ju! När blev du det?!

2009-12-25 @ 10:33:38
Postat av: hanna-mia

john: det har jag varit hela tiden, i smyg... ;)

2009-12-25 @ 15:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback