Nytt i köksskåpet



Två fräscha blåa assietter fick följa med mig hem i förrgår. Nu funderar jag på om jag ska köpa två till i samma färg eller köpa fyra till fast i två andra färger...

Jag älskar ju det mesta som är färgglatt, det vet ni kanske vid det här laget. MEN, jag är ganska petig. En del färger går hem, andra inte. Jag vet vad jag gillar och vad jag inte gillar helt enkelt. Jag har mycket färg här hemma, men inredningen får absolut inte bli för rörig! Samtidigt som jag blandar in mycket färg här och där så vill jag ha det ljust och stilrent. Om jag fick välja så skulle alla väggar vara vita och möblerna skulle vara antingen vita eller mörkbruna (lite blandat kanske för att min syster ska kunna hälsa på utan att svimma av att det är alldeles för sterilt haha). Men som sagt, är bara grunden stilren så kan jag gå loss på hur mycket färgglatt som helst, nästan. ;)

Kommentarer
Postat av: Rakel

Oj, vilka fina. Vart införskaffades dessa och framförallt... finns de i grönt?

2010-05-01 @ 18:56:00
Postat av: hanna-mia till rakel

dom är köpta på nisses i västerås. jag är där och plockar i jobbet lite då och då och fick syn på dessa. JA dom finns i grönt, superfina! säg till om jag ska köpa med ett gäng nästa gång jag är där! 19,90 kostar dom.

2010-05-02 @ 12:23:39
Postat av: Fia

"Om jag fick välja så skulle alla väggar vara vita och möblerna skulle vara antingen vita eller mörkbruna (lite blandat kanske för att min syster ska kunna hälsa på utan att svimma av att det är alldeles för sterilt haha)"



You are so right! Jag gillar inte när det blir för sterilt! Men det är ok när det inte är ett stort hus utan en liten lägenhet som din. Du blir nog förvånad när du kommer hit tror jag =) Köpte vita gardiner tro´t eller ej! Vet du, nu ska jag ut o SPRINGA! Har suttit på min balkong i två timmar men nu är jag rastlös o det är så fint väder så jag har till och med lust att springa. Får se hur länge det håller i sig, det var väl två år sen jag sprang sist, hehe

Postat av: hanna-mia till fia

har DU skaffat vita gardiner? oh my! jag kommer stortrivas! ;) fast det gör jag ju alltid när jag är hemma hos dig... :) OJ, varit ute på spring-tur alltså? jag är imponerad, bra jobbat! du skulle aldrig få med mig... :P

2010-05-03 @ 23:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback