Bildregn från mors bröllop



Temat på dagen var Western och min moster med familj busade till det lite. Denna plansch hängde vid ingången till festlokalen.




Alla som ville fick testa på att skjuta med en sån där krut-pistol (jag vet inte vad det heter).




Brudparet lärde ut linedance. 



Tårtan var GOD!!!




Stefans bror Jörgen (till höger) är en skön man som sprider glädje, det är ett som är säkert.




Jörgen, Ante och Stefan - härlig trio!





Mina bordsgrannar var utomordentligt trevliga! Ante, kusin Arwid och kusin Jacob - Tack för kvällen! Sen klämde jag in ett stycke syster där också. Hon är ju alltid trevlig. :)

Kommentarer
Postat av: Ante

Tack själv för kvällen, Hanna-Maria! Kul att mötas och jättefina bilder. Allt gott!

2011-07-29 @ 14:49:27
Postat av: Linda

Å vilken härlig fest det verkar ha varit, med kul tema :) haha jag kunde höra Jörgens fantastiska skratt i mitt huvud när jag såg bilderna! Finns ingen som skrattar så underbart som han! :)

Ska vi ses snart??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback