LATTJO och GRATTIS


Nu sitter jag här, färdigpackad och klar inför resan... Väntar på bror, ska åka med honom hem till Hovsta för att sova där så pappa smidigt kan skjutsa mig och syster till Arlanda imorgon bitti.

Vi åker verkligen imorgon... LATTJO TILL TUSEN!!! WOOOHOOO!!!!

Och appro på pappa... Missade ju totalt att gratta honom på bloggen när han fyllde 50 år, det måste jag ju göra!

GRATTIS PAPPA ÄN EN GÅNG! JAG ÄLSKAR DIG, DU ÄR TOPPEN!!!

image275


Pappa är skön. En riktig spjuver.

Och sen vill jag säga några ord till mamma också. Jag beundrar dig!!! Om jag blir mamma någon gång så vill jag bli som du! ÄLSKAR DIG!!! En blomma får du här:

image279

Tack och hej för mig på ett tag!

Kommentarer
Postat av: isabelle

haha nice bild då :P

2008-06-30 @ 12:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback