Middag


Kommentarer
Postat av: emilia

svar; tack! jag försöker att inte redigera mina bilder, isåfall färgerna... idag köpte jag dock en ny, bättre kamera så hoppas på massa nytt! och kör till med håret om du är sugen, det växer ju ut om du inte blir nöjd ;)

Postat av: Linda

Så fräscht!

2009-06-07 @ 20:53:04
Postat av: Linda

Hejsan! har du skickat ett mail till mig med rubriken "Ny dator?" för jag fick ett mail i skräpposten som stod att det var från en Hanna-Maria Bergman och det finns inte så många som jag känner som heter så. Fast mailadressen var den som var så skum så jag slängde det. Ifall det var du så kan du ju skicka det igen fast från din riktiga adress :)

hur mås det annars? snart dags att ses tycker jag! kram

2009-06-08 @ 19:42:16
Postat av: John

För en kanin? :P

2009-06-10 @ 18:34:23
URL: http://svenssonjohn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback