Bloggen hänger löst

Peter Jihde: Och det som hänger löst ärrrrr...............HANNA-MIAS BLOGG!!! Hanna-Mia, hur känns det att få detta inte alls för positiva besked?

Hanna-Mia: Det känns så klart tungt, men jag kan förstå varför. Jag vet att bloggen är dötrist just nu och det händer inget kul alls.

Peter Jihde: Berätta, hur kommer det sig att det är så dött?

Hanna-Mia: Anledningen är att jag helt enkelt inte får till det just nu, varken skriv eller foto mässigt. 

Peter Jihde: Jag förstår. Vad vill du säga till svenska folket innan vi går vidare till reklampaus?

Hanna-Mia: Jag vill börja med att be om ursäkt så klart! Och sen vill jag be er alla om att leva i hoppet så kanske jag får tillbaka gnistan snart igen. Ingenting är ju omöjligt för den som tror.

Peter Jihde: Okej, bra svar. En sista fråga, vad ska du göra ikväll?

Hanna-Mia: Haha, är det en kuggis? Jag ska självklart kolla på Idol.

Peter Jihde: Haha, och med det tackar vi dig Hanna-Mia och går vidare till reklam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul kul kul, Tyckte ditt upplägg va fantastiskt bra och fortsätt så du talangfulle dotter. Hoppet ska aldrig överge oss och lycka stå oss bi som tror.



Kram/Pappa

2010-10-01 @ 14:34:25
Postat av: Fia

Du är underbar Hanna-Mia! Fantastiskt att du fått träffa Peter Jihde också! ;) Så himla sweet alltså. Jag röstar på dej o din blogg iallafall, hehe. Love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback