Vackra vita vinterland





Kommentarer
Postat av: Becka

Jaa! Jag hittade din blogg igen! Fast ja, det var lite krångligt att hitta fram hit genom andra länkar. Nu lägger jag till dig på min blogg så att jag inte tappar bort dig igen. =) /bordskompisen

Postat av: hanna-mia

hej becka!! hihi, förstår att det va lite omständigt, men va roligt att du hittade hit! nu ska jag minsann börja följa din blogg! :) tack för igår förresten, hade inte kunnat ha bättre bordsplacering. ;)

2010-01-31 @ 17:56:06
Postat av: Becka

Detsamma! Jag kunde inte heller ha haft en bättre bordsplacering. Skulle vara kul att lära känna dig lite mer och, ja, bloggarna är ju ett steg på vägen. :)

2010-01-31 @ 18:16:39
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback