Varför inte?





Klockan är halv 3 (på natten) och jag ställer mig för att diska...!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag gillar dina bilder, de verkar så genomtänkta på nåt sätt. Me like your stile girl ;) det verkar som att streetdansen gick bra :) gick du dit själv eller? vad kostar det? jag är också fri...sort of, så vi kan ju ses nån dag :D kram

2008-08-29 @ 14:57:03
Postat av: hanna-mia till linda

vad roligt att du gillar mina bilder! :) jag funderar på att önska mig en lite bättre kamera när jag fyller år också så då blir dom kanske ännu bättre! :) streetdansen var jätterolig, jag tänker fortsätta! jag gick själv fast det gör inget, jag behöver ändå träna och dessutom är det så kul så det är värt det! :) det kostar 940 men nu har dom halva priset för alla tjejer som väljer att gå en nybörjarkurs! bara att skriva ut ett papper från hemsidan så får man 50% rabatt, svinbra! vi kan väl ses på onsdag nästan vecka!? vore kul! oj vad mycket jag skriver, hoppas du går in o läser! :) kram

2008-08-29 @ 15:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback