Mörkt ute - Ljus inne!




Fördelen med att det är mörkt ute är ju att det blir så mysigt inne...

Kommentarer
Postat av: SANIBO

that's true.

man blir bara så jävla trött.

Postat av: Linda

oh i know :) mys blir det längre fram också! :D hur gick dansen?

2008-11-21 @ 13:24:39
Postat av: Linda

ja jag bör skynda på lite jag med i så fall :) va bra att du gick igår då! hehe jasså, mm ja kanske det. vi får se vad som händer för mig i vår, men det är klart, är jag kvar i vår så varför inte? :) tråkigt att du inte hinner vara med ikväll så jag får se dig..kram

2008-11-21 @ 16:22:43
Postat av: Linda

hehe gör det du ;)

ja den var grym, kul med lite nya moves ivf. nu ska vi fika här hemma! hoppas du har det bra! kram

2008-11-23 @ 15:54:56
Postat av: Anonym

Jaaa! Jag toklängtar efter att julpynta också... Har storstädat idag. Äntligen! Det behövdes verkligen kan jag säga... hehe... Du tar snygga kort! Puss

2008-11-24 @ 19:28:15
Postat av: Linda

Uppdatera!!

2008-11-24 @ 21:17:16
Postat av: Linda

det tycker jag med..om jag bara visste vad jag skulle skriva om..har mest bilder jag vill lägga upp..tråkigt att blogspot inte har nåt vidare bra bildprogram att lägga upp bilder i..

vad gör du idag? jobbar du? jag ska på intervju idag..ang du vet. kram

2008-11-25 @ 12:12:35
Postat av: Linda

Haha det var inte meningen att det skulle publiceras.. nu har jag uppdaterat! har du?! ser inte ut som det ivf...

fint väder idag, won't you say?

åh typiskt jag minns inte vad du skrev på min blogg..ah ja, men ha en bra dag! KRAM :D

2008-11-25 @ 13:20:55
Postat av: Pionjär Chris

Du tar så ofantligt vackra bilder, Manna-Hia! Det är en fröjd för mitt högra öga.. och så är det väldigt roligt att kunna meddela att jag kommer till dej (nästan) imorgon!! Ska bli såååå roligt att komma hem till Örebro för ett litet tag.. God jul, om vi inte ses innan dess. Och gott nytt år, om det skulle krisa sej riktigt så vi inte ses innan 2009.. men de kan vi väl ändå aldrig tro?!?!

Kram!

2008-12-20 @ 17:33:46
URL: http://pionjarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback