Kul?


Regnet bara öser ner! Hur kul är det?

Kommentarer
Postat av: Racke-Backe

Skiiitkuuuul, för det är en alldeles legitim orsak till att gosa ner sig framför en film med ett helt lass med popcorn...mmm

2008-09-10 @ 15:07:00
Postat av: hanna-mia

hehe, sant! om man ser det på det sättet så är regn helt fantastiskt mysigt!

2008-09-10 @ 16:22:43
Postat av: Linda

Duuuu jag hade så kul på konserten!! Det var det bästa på mycket länge! Vi satt på rad sju från scenen så det var riktigt najs! Vilket ös, vilken dans, vilken man! Vi röjde järnet i publiken! Så kul!! Han är en klippa han den där kirk.. det blev en tre timmar lång konsert nästan, jag var helt svett!

vad ska du göra i helgen?

Postat av: Anna

Hej min favorithannamia! Ja! jag har börjat blogga! Äntligen! Hehe... jag ska vara flitig!



Mår du bra? Hur gåre med jobb?



Kram

2008-09-12 @ 11:02:33
URL: http://annakarlqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback