Pelargon

Nu är det tantvarning på mig! TITTA bara vad jag har på min uteplats... En pelargon!



Kommentarer
Postat av: Hanna Ö

Åh,jag har tänkt i flera år att jag ska skaffa en pelargon, men inte har jag gjort det. Köpte miniroser istället, varför liksom!???

Hoppas allt är bra med dej fina Hanna-Maria!

kram

Postat av: hanna-mia till hanna ö

hej hanna, det var längesen!! hehe, fast minirosor är väl fina dom med!? du kan köpa dig en pelargon nästa år istället! :) jag kan påminna dig så du inte köper rosor då med! ;) KRAM

2009-06-10 @ 23:30:10
Postat av: Fru Karlsson

Jag har oxå! Jag har oxå! Jag har oxå! Men de är ju faktiskt fina... även om jag håller med om tantgrejen...

2009-06-16 @ 22:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback