Vatten




Kommentarer
Postat av: Bettan

Du tar så mycket fina kort! Vart får du alla idèer ifrån?

Postat av: hanna-mia

tack! åh, det är nog lite blandat. vissa idéer bara finns i mitt huvud. andra idéer får jag när jag ser olika färger eller former jag gillar. och i övrigt får jag mycket inspiration när jag kikar runt på fotografers hemsidor och bloggar. :)

2009-11-20 @ 12:53:20
Postat av: hanna-mia

och sen har jag två nya objektiv vilket gör att jag bara måste testa att fota en massa olika saker hehe! :)

2009-11-20 @ 12:54:41
Postat av: Crista

Crazyness. Såååå fint. Mmmm, Han är det levande vattnet. Tänker på det när jag ser dessa bilder.

Ps. Hyrde Proposal här om dagen - andra gången jag ser den och det var inga misstag som var orsaken, den är ju så ROLIG. Vi ses ikväll! Kram

2009-11-20 @ 13:23:17
Postat av: Eva

Lite ispiration från "En bulle ur ugnen" =)? Fint iaf!

2009-11-20 @ 13:36:13
URL: http://evokenivo.blogg.se/
Postat av: hanna-mia

crista: tack! åh, han är verkligen det levande vattnet! haha eller hur, jag älskar the proposal!! :) yes, vi ses snart! :D kram



eva: DU, det kan man verkligen tro! men jag måste få säga att jag faktiskt tog dessa bilder IGÅR och tittade in hos "en bulle ur ugnen" IDAG och såg bilderna. sammanträffande minsann! :) tack!

2009-11-20 @ 14:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback