Smoothie




Kommentarer
Postat av: Anna

M-m-m vad gott! Hur gjorde du?

2009-10-05 @ 13:38:54
Postat av: hanna-mia

anna: jag mixade 1 dl mjölk, 1 dl vaniljyoghurt, 1 dl blåbär och nästan en hel banan! man kan ju göra alla möjliga varianter, det är det som är så roligt! idag gjorde jag en med blåbär och kiwi. nästa gång ska jag nog göra en med jordgubbar! :)

Postat av: Turana

Vilken fin blogg!

Nu har du en mer läsare i alla fall.

När jag flyttade hit så det första jag gjorde var att jag plockade blåbär och fryste. Så till vintern har björnen Turana massa blåbär. Ska ta med till uni... blåbär smothie och dricka till lunch :)

Kom gärna förbi mig någon gång.

Kram

2009-10-08 @ 19:35:54
URL: http://azeri.blogg.se/norbotten
Postat av: hanna-mia

turana: tack! va roligt att du hittat hit! :) åh, bra drag där med blåbärsplockning och smoothie till lunch i plugget. mums! :) ja, det får jag göra! kram

2009-10-09 @ 13:03:45
URL: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback