Det måste upplevas



Det är inte första gången någon kommer med en överraskning som passar mig EXAKT i smaken. Igår när jag kommit hem plingade Bettan på dörren. Hon hade med sig blommorna ni ser här ovanför, till MIG! Jag vet att det här kan låta väldigt klyschigt, men jag får tårar i ögonen när jag inser att någon har tänkt på mig bara så där apropå ingenting. Vad har jag gjort för att förtjäna sånt här? Åh, det är så svårt att visa sin tacksamhet. Det är så svårt att förklara en känsla. Det går nog inte ens. En känsla måste upplevas. Precis som med Gud. Han måste upplevas för att man ska kunna förstå varför folk tror på någon som inte syns.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart fina blommor! Det är vänskap!!!!

KRAM

2010-04-17 @ 14:22:48
Postat av: Bettan

Du är så värd det!! Du är en fantastisk vän! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback