Hurtbulle



Jag har precis varit ute och gått i mina nya promenad-dojjor från Stadium Outlet. Jag fick dom för halva priset och är supernöjd. Ja, sen är det ju lysande gröna detaljer på dom, men är det någon som kan stå ut med det så är det väl jag. :) Dom är mer lysande än vad bilden visar.

(OBS. Jag är ingen hurtbulle. Tvärtom, jag är alldeles för lat. Men IBLAND och under vissa perioder får jag i alla fall för mig att jag ska röra lite på mig. Och tur är väl det, för en gång är bättre än ingen gång.)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Mycket snygga dojor!!! Om jag hade såna snygga kanske jag skulle komma ut på promenad lite oftare:P Vad är det för märke? Pris?

2010-09-04 @ 13:01:44
Postat av: hanna-mia till josefine

ja, dom är rätt fräscha faktiskt! från stadium outlet. halva priset så det blev 600 kr.

2010-09-05 @ 00:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback