Lack som förgyller



Kommentarer
Postat av: Lulle

Du är så färgglad Hanna-Maria! Man blir så glad av det. =) En fråga... är H&Ms nagellack bra eller går det bort fort?

2010-03-26 @ 21:28:32
Postat av: hanna-mia

lulle: vad bra! :) jag tycker deras nagellack är jättebra. fast jag byter färg på naglarna rätt ofta, så det beror på vad man tycker är länge. :)

2010-03-27 @ 11:55:49
Postat av: Lulle

Jag är ju ingen nagellacksfantast för jag har knappt några långa naglar. Meeen när man väl lyckats få det så är det ju lite kul men, ja. Vad kostar de?

2010-03-27 @ 13:15:13
Postat av: hanna-mia

lulle: dom kostar 39,50. absolut värt! :) jag brukade inte heller ha långa naglar. men när man har nagellack på så går man ju inte och klipper dom eller biter på dom och då blir dom ju långa automatiskt! :D

2010-03-27 @ 13:34:28
Postat av: Lulle

Ja, jag har märkt det jag också. =) Annars biter jag bara på dem eller så fläks de sönder. Uuh, nu ska jag ta tag i mitt liv kände jag helt plötsligt. Ska till Ikea och kanske köpa en sängstomme. =D



Kram på dig!

2010-03-28 @ 10:52:32
Postat av: hanna-mia

det blir lätt så. :) ja men du, ta tag i livet låter som en himla bra känsla! kul med ikea!!! kan det vara så att du kommer hem med mer än bara en sängstomme? ;) KRAM

2010-03-28 @ 11:49:25
Postat av: Lulle

Haha. Jaaa det blev mer än en sängstomme men bara det vi behövde, en lampa också. =) Det har blivit rätt mycket Ikea nu när man flyttat så man har bara köpt det man behövt och inte mycket mer än så, så det är ju ändå bra. =)

2010-03-30 @ 09:31:20
Postat av: hanna-mia

vad duktigt att ni bara handlar det ni behöver, det skulle jag nog vara mindre bra på... ;) men hur känns det med nya lyan nu då? kunde ni bestämma er för några fina tapeter? blev det nåt färgglatt eller nåt mer diskret? :)

2010-04-01 @ 10:30:40
Postat av: Lulle

Hehe, har man varit en del på Ikea så tappar man lite av det här "ååååh det är så kul att gå på Ikea". =) Det blev mer diskreta tapeter. =) Om du vill kan du gå in på www.bilddagboken.se Sök på Lulle. Där har du någon bild på hur det ser ut i lägenheten. Men det är nog bara köket och vardagsrummet. =)

2010-04-02 @ 10:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback