Sophia Grace



Hur tuff är inte den här lilla bruden?

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag gillar inläggsflowet! För övrigt, denna tjej är ball. Såg ett inlägg från när hon var med i Ellen DeGeneres show. Hon hade med sig sin kusin eller vad det var som dansade vid sidan om utan att sjunga. Hon var med som stöd för att denna lilla tjej skulle våga och vara säker på det hon gjorde. Sjukt gulligt.

Postat av: Louise

Jag skreeev en kommentaar men den ville inte laddas upp, elakt. Och är jag så pass blond att det tar en tid innan den visas så får det väl vara så. Men skriver igen för att vara säker.



Egentligen ville jag bara säga att jag gillar inläggsflowet de senaste dagarna. Jag gillar det! :)



Och angående den där tjejen. Hon var med i Ellen DeGeneres show, hon hade med sig sin kusin eller vad det var. Kusinen stod mest bredvid och dansade, mimade och var mer ett stöd för tjejen som rappade. Ett stöd så hon skulle våga och känna sig trygg. Så gulligt. :)

2012-04-28 @ 19:20:11
URL: http://louisehellstrom.blogspot.com
Postat av: Louise

Haha! Vad var det jag sa? Men jag lovar, min kommentar fanns inte där när jag kikade! Men du kan kalla mig blond om du vill, helt okej. :)

2012-04-28 @ 19:21:08
Postat av: Hanna-Mia till Louise

Haha! Så lätt hänt här i bloggosfären. :) Ja, det är kul när flowet slår in och bara för att du skrev det så försvann det. ;) Jajja, rätt vad det är så kommer det tillbaka. :)



Åh ja, jag har sett det klippet också! Såå sött!

2012-05-02 @ 11:15:53
URL: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback