Minisemestern via Instagram

 
Cykeltripp med syrran.
 
 
Fiiikatajm. Alltid.
 
 
Sofia och det snygga iPhoneskalet.
 
 
En "dagens detaljer".
 
 
Ullared!
 
Ps. Det här med Instagram-bilder i bloggen... Jag vet inte om jag gillar det. Det blir liksom att jag lägger upp dom mycket senare än när dom egentligen är tagna och det känns mest fel helt enkelt. Dock är det ju bra utfyllnad nu när jag blivit så SUNKIG på att blogga överlag. Fast det är ju i sin tur egentligen iPhonens fel, för det är så mycket smidigare att fota helt okej bilder med den än att plocka fram eller bära med sig en stor systemkamera. Och det är faktiskt sorgligt tycker jag. Att telefonen förtar systemkameran.
 
Så vi får se vad som händer med bloggen framöver helt enkelt. Just nu känns det som att jag måste välja mellan att sluta blogga eller sluta med iPhone... :S Det kommer ju aldrig gå.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Inte sluta blogga. Aja baja!

Svar: Hehe, kommer förmodligen inte klara av att sluta blogga. Men vi får se. :)
Hanna-Mia

2012-09-17 @ 19:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback