Botaniska Trädgården

 
Förra torsdagen var en dag värd att minnas... På morgonen visste jag inte vart jag skulle mer än till tågstationen. På väg dit fick jag dock öppna ett kuvert från Sofia innehållande en biljett till Göteborg där hon väntade på mig - hur kul som helst! På kvällen skulle jag få en födelsedagspresent där.
 
 
Jag hade ingen aning om vad för present, men i väntan på klockan så tog vi en tur till Botaniska Trädgården. Det var regnigt men ack så mysigt ändå. Samtliga bilder är därifrån.
 
 
Sofia har tagit bilderna på mig, jag har tagit bilderna på Sofia. I nästa inlägg kommer bilder från kvällen.
 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Like Like Like Like Like!

Svar: Ja ja ja ja ja!!!! :D
Hanna-Mia

Postat av: Maud Bernhardsson

Ni är så fina båda två! kram /Maud

Svar: Tack detsamma! :)
Hanna-Mia

2012-11-10 @ 22:40:15
Postat av: Jossan

Vilken kul överraskning!! Botaniska trädgården är ett ställe jag gärna skulle skutta runt i, avundsjuk!!! :)
Ha en toppen jul och nyår!!

Kram Jossan

Svar: Jag förstår att du gärna skulle göra det. :) Detsamma - god jul o gott nytt år! Kram!
Hanna-Mia

2012-12-08 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback